Campania nationala de sustinere a bloggerilor


Contrar a ceea ce se sustine, daca esti blogger nu te recomanda numai un continut impecabil din punct de vedere calitativ. Este intr-adevar esential sa scrii in maniera personala, dar a administra un blog implica mult mai multe aspecte. Daca vrei ca blogul tau sa se dezvolte frumos, este absolut necesar ca oamenii care te citesc sa aiba parte de o experienta la care sa vrea sa revina. Deci, oricat ne-ar placea sa credem ca aspectul cantareste mai putin, adevarul este ca putem vorbi de blogging profesionist atata timp cat si aspectul si continutul bogului sunt la cel mai inalt nivel.

Eu am pornit, acum trei ani, de la zero. Si m-am ocupat singura atat de partea de IT cat si de continut. Numai ca, fireste, neavand nici studii si nici aplecare spre partea tehnica, am ales doar minimul necesar - exact ceea ce am putut sa invat singura cum se face. In mod sigur nu sunt singura bloggerita nepriceputa, iar pentru toti cei ca noi exista "Campania de sustinere a bloggerilor", o minunata initiativa a celor de la THECON.

Eu de aceasta campanie am aflat prin intermediul altui blogger, si n-am vrut sa pastrez experienta frumoasa doar pentru mine :) Prin urmare, sa va povestesc cum a fost:

Primul pas a fost sa ma inscriu prin intermediul formularului de pe site. M-a contactat George Constantin, si trebuie sa mentionez ca toti domnii cu care am vorbit ulterior au fost extrem de politicosi si de operativi. Cum eu nici macar nu stiam ce vreau sa modific pe blog, sau ce nu merge, sau ce sa cer, George mi-a prezentat cateva sugestii: inlocuirea imaginilor din slideshow cu unele cu rezolutie mai mare, stilizarea footer-ului, punand in el meniu, arhiva, tags, butoane de "Citeste mai mult" la articole, crearea unei pagini de contact in care sa se regaseasca un contactform, realizare keywords research, optimizare meta-tags cu keyword-uri, implementare sitemap.XML si instalare google analytics. Cei de la THECON se pot ocupa si de creare site de la zero.

Trebuie sa specific ca termenii astia erau cumva straini de mine pana acum. Dar fiecare angajat cu care am vorbit mi i-a prezentat intr-un limbaj simplu, firesc si usor de inteles. Mi-au raspuns si la toate intrebarile - si au fost multe :) Si mai ales, nicio secunda nu am avut senzatia ca sunt tratata diferit comparativ cu un client care plateste pentru servicii.  Am avut cateva probleme cu un plugin buclucas, si un angajat THECON m-a sunat sa-mi explice, pe intelesul meu, ce s-a intamplat. Cu recomandarea ca, daca mai am probleme pe viitor, sa iau legatura cu ei. Deci, daca oamenii astia lucreaza asa benevol si dezinteresat, trebuie sa le placa foarte tare ceea ce fac. Si cred ca asta face diferenta intre un profesionist si un amator :)

Share Button

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *