Pe 27 februarie va avea loc Social Media Summit. Evenimentul, organizat de Revista Biz la sala Dalles, se afla la a noua editie. Eu particip pentru a doua oara, si m-am inscris pentru ca ceea ce promit organizatorii sa se intample se muleaza perfect pe directia in care vreau sa merg. Si ceea ce se va discuta acolo este exact ceea ce ma intereseaza.
De la eveniment ma astept sa plec cu idei foarte clare despre tendintele pentru 2019 de promovare in retelele sociale. Ma astept sa ascult oamenii care sunt trendsetteri in online. Ma astept sa vad cifrele anului 2018 in ceea ce priveste social media: topul bloggerilor cu care colaboreaza agentiile si companiile si topul agentiilor care au lucrat cu bloggerii in 2018.
Programul acestui eveniment:
New Social AD Formats & Social Networks & Generation Z
Platforma de advertising a Facebook ocupă în continuare cel mai important loc în arsenalul marketingului din social media, însă nu este singura platformă de social advertising existentă la ora actuală în România și în lume; există și alte posibilități, platforme și formate de promovare. Află care sunt acestea și cum le poți folosi pentru a-ți atinge obiectivele de marketing la potențialul maxim.
Dezbaterea Influencerilor: Online Stars vs Vedete
Două echipe de specialiști vor dezbate după regulile competițiilor ARDOR. Ingrediente: o temă relevantă și pasionantă, două echipe bine pregătite să îi bombardeze pe ceilalți cu argumente și contra-argumente, un cronometru pentru fiecare discurs.
Social Video. Cum faci conținut video de brand
Vizualizările de conținut video de brand au crescut cu 99% pe YouTube și cu 258% pe Facebook între 2016 și 2017, iar live-urile video pe Facebook primesc de zece ori mai multe comentarii decât un video obișnuit. Dacă încă nu ați inclus diverse forme de conținut video în strategia voastră de social marketing, acum, mai mult ca niciodată, este momentul să începeți.
Workshop: YOUTUBE FOR BUSINESS
Prezentare susținută de Teodora Pătrăuceanu, Agency Account Manager, Google
Social Media Summit nu este insa un eveniment exclusiv pentru bloggeri. Evenimentul se adreseaza, de asemenea, si specialistilor in comunicare din companii si agentii de PR, precum si oamenilor de marketing si vanzari. Gasiti programul complet al evenimentului aici, iar inscrierea se poate face aici. In limita locurilor disponibile, bloggerii au acees gratuit.