Scriu pe blog de peste un an, dar inca nu stiu in ce masura ma pot numi blogger. Nu m-au interesat pana acum evenimentele organizate cu si despre bloggeri. Scrisul meu a fost cumva natural, mi-a placut sa ma adresez oamenilor, indiferent daca au si ei blog personal sau nu. Am citit undeva, nu mai stiu sigur unde, ca daca vrei sa scrii si scrii bine, povestile tale trebuie sa iasa din blogosfera. Nu-i suficient sa te citeasca colegii de breasla, si eu mi-am ales o paleta mai larga de oameni cu care sa vorbesc. Am scris pana acum firesc, nemasurat, fara sa ma intereseze cifre, statistici, sau cat interes prezint. Si totusi, cand vrei sa scrii la modul profesionist, nu poti sa vorbesti din inertie tot timpul. Experienta m-a invatat ca am nevoie de instrumente si de repere. Iar acesta a si fost motivul pentru care am vrut sa particip la Webstock 2014. Fiind prima editie la care particip, am ales evenimentul doar prin prisma notorietatii. E de departe cel mai de avergura, cel mai cunoscut, cu invitatii cei mai alesi, e cel mai cel :) Ce promit realizatorii? Iata:
NETWORKING. Webstock este un bun prilej de a reintalni prieteni din industria comunicarii si social media, de a face cunostiinta cu persoane pe care le cunosti doar din online, dar si de a bate palma cu diverse companii pe care vrei sa le cunosti mai bine. Webstock este unul dintre acele evenimente la care faci schimb de cel putin 40 de carti de vizita de-a lungul zilei.
SUBIECTE. Timp de o zi, conferintele si cele trei micro-evenimente specializate aduc in prim plan cele mai actuale subiecte din indutrie. Pasionatii de comunicare, de mobile, de blogging si social media vor asista la o serie de prezentari cu informatii utile si se vor lasa inspirati si motivati de catre vorbitorii evenimentului.
TENDINTELE INDUSTRIEI. Unii dintre cei mai cunoscuti specialisti din domeniu vor aduce in prim plan tendintele care conteaza acum in comunicare si social media. Participantii vor afla care sunt oportunitatile momentului si cum sa faca fata provocarilor mai mult sau mai putin neasteptate.
Pe mine m-au convis :) Pentru cei interesati, modalitatile de participare la eveniment sunt numeroase si anul acesta. Webstock va reuni atat bloggeri interesati de social media, cat si bloggeri specializati pe diverse domenii si, in acelasi timp, va oferi posibilitatea de participare creatorilor de aplicatii si proiecte web & mobile. In acelasi timp, Webstock rezerva un numar de locuri pentru oamenii din agentii si companii care doresc sa interactioneze cu comunitatea online.
Pentru inscrieri accesati linkul acesta: http://2014.webstock.ro/solicita-invitatie/
Pentru a fi la curent cu stirile despre Webstock, urmariti atat site-ul www.webstock.ro, cat si contul dedicat de pe Twitter (www.twitter.com/webstockro) sau pe pagina de Facebook (http://www.facebook.com/webstock).
Iar pentru cei interesati, dar care din diverse motive nu pot ajunge pe 26 septembrie la eveniment, voi face eu live blogging.