Acum doi ani, cand am lansat blogul, eram ferm convinsa ca un continut bun din punct de vedere calitativ este o conditie atat necesara, cat si suficienta ca el sa creasca firesc si sa se dezvolte frumos.
Acum, dupa ce am mai capatat experienta, dupa ce am mai ascultat si am mai citit niste oameni mari - ca masura a succesului, fireste, nu ca statura - pot spune cu siguranta ca grija pentru cititori nu inseamna numai un continut impecabil calitativ. Inseamna si o experienta online de neuitat, inseamna un site cu vino-ncoa' ca si aspect, inseamna intelegerea modului in care voi, cei care ma cititi, consumati media, inseamna idei inovative in advertising, inseamna sa tii pasul cu tehnologia, inseamna sa va ofer instrumente care sa va faciliteze accesul catre continut. Inseamna ambientul care sa-mi puna in valoare continutul.
Cu convingerea ca "Future of Media" - evenimentul organizat de Evensys - o sa-mi furnizeze informatii pretioase cu privire la noile trenduri ale consumului de media, martea viitoare, pe 09 decembrie, voi participa la conferinta care aduce in prim plan tendintele anului 2015 in media, advertising, digital marketing, online publishing, mobile si tehnologie. Printre vorbitori se numara Dragos Stanca (Managing Partner, ThinkDigital Romania), Razvan Capanescu (Chief Creative Officer, Leo Burnett Group), Bogdan "Bob" Botezatu (Senior E-threat Analyst, Bitdefender), Claudia Chirilescu (Director General, Spoon Media), Cristian Ursea (Digital Enthusiast, Spoon Media), Ilyan (Creative Director Ilyan.com), Claudiu Vrinceanu (redactor-sef, wall-street.ro).
De la specialistii din domeniu ma astept sa aflu care sunt provocarile, si mai ales oportunitatile industriei de media, si cum influenteaza noile tehnologii industria platformelor media. Cu alte cuvinte, voi fi acolo cu asteptarea de a-mi forma o imagine de ansamblu a viitorului si schimbarilor pe care noile media le au asupra jurnalismului online. In ce masura asteptarile mele se vor implini, voi reveni cu detalii dupa eveniment :)