5 sfaturi pentru un somn linistit


Intr-o epoca in care stresul si grijile cotidiene sunt la ordinea zilei, e greu sa ai un somn linistit si odihnitor. Cu toate astea, o calitate slaba a somnului conduce la lipsa de atentie si contrentrare, afectandu-ti activitatile din fiecare zi. Somnul este esential pentru buna desfasurare a ritmului de viata, si tocmai de aceea se cuvine sa-i acorzi o atentie deosebita.

In cazul in care somnul nu iti este afectat de probleme medicale, calitatea lui se poate imbunatati prin cateva metode simple:

1. Aeriseste foarte bine camera in care dormi cu putin timp inainte sa mergi la culcare. Aerul curat te ajuta sa dormi mult mai bine si sa te trezesti odihnita. Te relaxezi mult mai bine si mai usor cand esti inconjurata de aer proaspat. Nu e recomandat sa pastrezi plantele in camera in care dormi, insa cateva picaturi de ulei esential de lavanda pot contribui la calitatea somnului tau.

2. Responsabila pentru un somn defectuos poate sa fie salteaua de pat. Inlocuieste-o cu o saltea relaxa, care iti asigura o mai buna sustinere a coloanei vertebrale, si iti relaxeaza muschii spatelui. Are un foarte bun raport calitate-pret, o rezistenta mult mai mare la miscari si un grad sporit de confort.

3. Obisnuieste-te sa te culci in fiecare seara la aceeasi ora, si sa te trezesti in fiecare dimineata la fel. In modul acesta iti reglezi ceasul biologic, iar in timp vei adormi mai usor.

4. Achizitioneaza-ti o pilota 4 anotimpuri, care sa-ti rasfete pielea in fiecare seara, indiferent ca vorbim de nopti reci de iarna, sau de cele racoroase de primavara. O pilota 4 anotimpuri iti asigura intotdeauna temperatura ideala.

5. Nu adormi cu televizorul deschis, sau orice alta sursa de zgomot. Relaxeaza-ti mintea inainte de a merge la culcare si incearca pe cat posibil sa nu te mai gandesti la problemele de peste zi. Noaptea poate sa fie un sfetnic bun doar daca te odihnesti, iar dimineata te trezesti cu mintea limpede :)

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *